септември 03, 2006

Грешка




Клекната пред Бога
молам за прошка.
Но, кого ли залажувам?
Никој не може да ми опрости
додека сама себе не си опростам.

А јас не можам. Не можам да замижам
пред она што го направив.

Парче огледало наоѓам на подот.
И што гледам во него?
Празен поглед низ кој ги гледам одвратноста
и грозотијата на оваа девојка.
Валкана е во душата.

И сеуште клечам пред олтарот
желна за прочка.
Но, овој пат барам прочка од моите најблиски.
Ги повредив. А тие не знаат. Не сум им кажала.

Го докршив и последното парче
огледало во собата на тајните.
Полна сум со бес и презир.
Ја мразам! Ја проколнувам!
А кого? Самата себе!
Да, да се мразам и проколнувам
поради тие проклети 10 минути од мојов живот.

Згрешив. Знам. и тоа премногу.
Но, нели сме сите грешници и имаме право на грешка?
Така е. Но, некои не го разбираат тоа.
А посебно не оние на кои има нанесов бол.

Мислат дека ги предадов, ги изневерив.
А во суштина, во право се.
Ги предадов нив, се изневерив самата себе
и ги предадов принципите до кои се придржував цел живот.

И повторно покорно клечам
и се поклонувам пред Господа
во надеж дека ќе ми помогне
да си ја опростам оваа фатална грешка.



03. 09. 2006

5 коментари:

Rocka рече...

03. 01. 2003

Kolku ti e stara pesnava ?

Uh, mora da si bila prilicno down :)

немирната рече...

Pesnata e stara necel den... Napisana e sinoka i vednas postirana ;)

A zosto si napisal 03. 01. 2003??

Rocka рече...

Hahaha, aj pogodi :)

Neznam zosto, mi se uvrte vo glava da ja pomesam so datumot.
A da, datumot e tvoj :)

Rocka рече...

Zgresiv. Znam. I toa premnogu.
No, neli sme site nie gresnici i imame pravo na greska?
Taka e. No, nekoi ne go razbiraat toa.


Убаво си напишала, сите имаме право на грешка, никој не е совршен. Сега само треба ти тоа да го сватиш и прва да си простиш себеси, а потоа ке ти простат и другите.
Еве, јас ти простувам што и да си згрешила.
Биди весела,
биди насмеана,
избриши ги солзите,
има време да поправиш се...

немирната рече...

Hm... taka e. No, ne se raboti za toa sto mislis. Ne e povrzana pesnava so datumot koj go napisa ti. Nesto mnogu poloso e ali deneska se resi na nekoj nacin. No i pokraj toa sto bev izbezumena radi toa sto go napraviv, milo mi e sega sto sum go napravila zasto imam edno iskustvo poveke ;)